U žvaljama međunarodne zajednice

Kompilacija Insecticide legendarne Nirvane dolazi sa porukom homofobima, rasistima i seksistima. Ovako glasi: “Don’t come to our fuckin’ shows, don’t buy our records. Just leave us the fuck alone! It disturbs us that plankton like you are part of our audience. Go away! We don’t want your money.” (Ne dolazite na naše koncerte, ne kupujte naše snimke. Pustite nas na miru! Uznemirava nas činjenica da planktoni kao vi čine našu publiku. Odlazite! Ne želimo vaš novac.)

Never Forget!U intervjuu (u potpunosti možete pročitati, doduše na engleskom, ali ovdje) na pitanje o Klintonovoj administraciji Krist Novoselić (Nirvana) je odgovorio:

“U Bosni/Jugoslaviji? Ne znam šta se dešava iza zatvorenih vrata. Prvo, upravo sam izgubio poštovanje prema Ujedinjenim Nacijama. Ustvari, gubitak poštovanja se transformisao u prezir prema UN-u. UN i američka administracija se dvoume dok je očit agreesor u ovoj situaciji. Znam da je UN upoznat sa zvjerstvima od novembra 1991. i januara 1992. godine.

Znali su šta se dešava i nisu učinili apsolutno ništa. Još uvijek pregovaraju i pokušavaju da razrade svoje top tajne, tajnim dogovorima. Znate, htjeli su da prave neku vrstu mirovne konferencije i tražili su od nas da sviramo na benefit koncertu s ciljem da pomognemo ženama i djeci u Bosni i Hercegovini. Kada su pitali, odgovorio sam: NE! Idite jebite se! Da ste dobro odradili svoj posao, ne bi upravo bila na snazi katastrofa u Bosni i Hercegovini. Ne bi bilo 150.000 mrtvih!.”

U zemlji u kojoj rat još nije završen (jest, možda, onaj oružani aspekt, ali se nastavio nekim sofisticiranijim sredstvima u nekim sofisticiranijim bajtama) očekivati od nas da funkcionišemo “normalno” je za svaku osudu i prezir! Zato sam ovo i započela ovim riječima koje smatram relevantnim i aplikativnim na trenutno stanje. Usput, Nirvana je više obilježila moje odrastanje nego bilo koja institucija koja tvrdi da je danas ovdje za moju dobrobit (bila i ostala). Ako je za moje dobro, neka se isele več koliko danas. Dakle, govorim o institucijama i međunarodnim organizacijama koje navode ovu zemlju kao uspješan primjer iz prakse… Ova (monstrum) zemlja vrlo je draga stavka onima koji se po osnovu njenog postojanja neće brinuti za svoj finansijski opstanak nikada više. Štoćereć, fino se zaradi ako se što glasnije brineš za zemlju slučaj. Ima i bonus za nazivanje lokalnong stanovništva pogrdnim imenima i pripisivanje im nepoželjnih osobina, a onda predlaganje sebe za bogovskog mesiju i onog koji će učiniti sve da se urođenici/e izvedu na pravi put.

Lično, protiv međunarodnih organizacija i institucija nemam ništa. Ono što mene brine jeste da ne razumijem šta rade. Došli ste se boriti za mene? Pa gospodstvo drago, ja vašu borbu ne razumijem! Ne razumijem ni šta hoćete, ni kuda želite da se stignete. Ne razumijem ni šta od mene očekujete, kao ni gdje sam ja u svemu tome. Bilo bi lijepo kada biste preuzeli odgovornost za svesrdnu pomoć lokalnim odabranicima da stvore ovo čudovište, koje upravo vi održavate u životu i na aparatima. Ova zemlja je čudovište nefunkcionalno! I preuzmite svoj dio odgovornosti. Meni ostavite moj… Nemojte me vi (zaposleni po međunarodnim organizacijama i stranim institucijama, pogotovo ako niste izbosne, ili barem sa balkana) obilježavati i davati mi neosnovane lekcije. Ako moram biti pristojna (ne moram, ali hoću) mogu samo reći da odete fino… Umilnim glasom… Povedite i ove “legitimno izabrane nam predstavnike/ce” (dobro ne morate, ali je poželjno).

Baš zato ni ja nisam započela “ovo” svojim riječima, nego riječima onih iz tzv. civilizovanog dijela svijeta kod kojih sve funkcioniše (ali u panjevima) i za koje tvrdite da im je sve potaman. Eto dokaza da je još neko primjetio da ste sranje! Evo od večeras nikad više izjave od nekoga ko je ovdje samo kao turista/kinja ili kao radnik/ca najamnik/ca, neću uzimati za ozbiljno, niti dozvoliti da mi sjebaju svakako sjeban život.

Fala i prijatno! I don’t want your money! Go away!

Leave a comment